Placki z otrębów i siemienia lnianego.

Placki z otrębów i siemienia lnianego.

25 kwietnia 2013 1 przez Anna

    Często nie mam pomysłu co mogłabym zjeść na śniadanie. Teoretycznie jeść go wcale nie muszę, bo głodna nie jestem jednak, już koło 11:00 odczuwam potworny głód i mogłabym zjeść konia z kopytami.  Pal licho jeśli do pracy zabrałam sałatkę z tuńczykiem lub filetem z kurczaka. Ale jeśli planuję o 12:00 zjeść jogurt z owocami to jest więcej niż pewne, że o godzinie 14:00 znowu będę głodna. Dla tego śniadanie to ważna rzecz, która dostarcza organizmowi energii do działania.

Dziś przepis na danie, wzorowane na diecie Dukana, ale zmodyfikowane przeze mnie.

Składniki: 2 łyżki otrębów ( ja użyłam żytnich), 1 łyżeczka siemienia lnianego, 1 jajko, 1 łyżeczka miodu,.

Sposób wykonania: Otręby zalać 3-ema łyżkami wody i wymieszać.  Do miseczki rozbić jajko, dodać siemię i łyżeczkę miodu. Gdy otręby napęcznieją, należy je odcedzić i dodać do miseczki z resztą składników. Rozgrzewamy patelnię i lejemy na nią łyżkę oleju. Składniki na placek owsiany. Smażymy z jednej i drugiej strony.

    Ja połączyłam mój placuszek z naturalnym serkiem kanapkowym i szczypiorkiem. Szczerze mówiąc takie połączenie słodkiego placka z lekko posolonym serkiem i szczypiorkiem, stworzyło bardzo smaczną całość.

Wartość energetyczna: Taki jeden placuszek z dodatkami ma około 300 kcal

(Visited 104 times, 1 visits today)

Polecam