Jak się dzwoni do NC+

Jak się dzwoni do NC+

4 listopada 2013 13 przez Anna

     W dobie internetu i telefonu, żeby coś załatwić nie trzeba wychodzić z domu. Nawet umowę można popisać zamawiając kuriera do domu. Ot ułatwienia XXI wieku.

* Witamy w NC+ Zadzwoń pod numer 22 310 ** ** jeśli jesteś zainteresowany nową ofertą.

-Super! tylko czemu do jasnej ciasnej, podają na stronie zupełnie inny numer. Nie można od razu podać tego na 22 310 ? Trudno Dzwonię

* Witamy w biurze obsługi NC+ jeśli jesteś abonentem cYfry + wciśnij żabkę, jeśli jesteś abonentem telewizji n wciśnij krówkę.

– To wciskam, ciesząc się, że znam odpowiedź, a co…

* Jeśli jesteś zainteresowany promocją …. i filmami ( tu padają jakieś tytuły sama nie wiem czego, a jest ich z 10)

– Nie nie, ja chce tylko konsultanta.

* Jeśli chcesz sprawdzić płatności wciśnij kropkę. Jeśli masz problemy techniczne wciśnij gwiazdkę. Jeśli….. Po 10 sekundach….

Jeśli chcesz uzyskać informacje o nowej ofercie, przedłużyć umowę wciśnij ….

– Co? Kurde, gdzie to jest, a mam! Wciskam.

* Nie dokonałeś żadnego wyboru, lub zrobiłeś to niepoprawnie. Jeśli chcesz sprawdzić płatności wciśnij kropkę. Jeśli masz problemy techniczne wciśnij gwiazdkę. Jeśli…..

– Tym razem łapka na numerku 3 i jedziemy.

* Wprowadź numer abonenta, lub pesel.

Wprowadzam pesel, bo nie mam dostępu do niczego innego.

* Wprowadź hasło abonenta.

-WTF!? A skąd ja go mam wziąć. A tak pamiętam coś wprowadzałam 18 miesięcy temu gdy podpisywałam umowę. Ale kurde co?

* Twoje hasło jest niepoprawne, w przypadku  braku potwierdzenia danych kontakt z konsultantem będzie utrudniony.
* Wprowadź numer abonenta lub pesel.

W nosie mam, nie wprowadzam… Będę czekać

* Nie wprowadziłeś numeru abonenta, w przypadku  braku potwierdzenia danych, kontakt z konsultantem będzie utrudniony.
* Jeśli chcesz sprawdzić płatności wciśnij kropkę. Jeśli masz problemy techniczne wciśnij gwiazdkę. Jeśli chcesz wylądować w psychiatryku pozostań na linii..

–  O_o ?????????????????????????

Tym razem nie wybieram żadnego numerka w nadziei, że i tak ktoś odbierze.

* Nie dokonałeś żadnego wyboru….
* Witamy w biurze obsługi NC+ jeśli jesteś abonentem cyfry + wciśnij żabkę, jeśli jesteś abonentem telewizji n wciśnij krówkę….

Czas rozmowy z automatem: 8 minut i 12 sekund.

Czas rozmowy z konsultantem; 0 minut i 0 sekund.

 

images

Dziesięć minut później

* Witamy w biurze obsługi NC+ jeśli jesteś abonentem cfry + wciśnij żabkę, jeśli jesteś abonentem telewizji n wciśnij krówkę.

-Wciskam….

* Jeśli jesteś zainteresowany promocją …. i filmami ( tu padają jakieś tytuły sama nie wiem czego, a jest ich z 10)

– Tak właśnie zainteresowałam się promocją, tak ja bardzo ja chcę, a co wcisnę.

* Jeśli chcesz mnie jeszcze posłuchać wciśnij 1, jeśli chcesz trafić do psychiatryka wciśnij 2, jesli chcesz się połączyć z konsultantem wciśnij 0.

– Osz nie wierzę, wciskam.

* Nie wybrałeś żadnej opcji! jeśli chcesz mnie jeszcze posłuchać wciśnij 1, jeśli chcesz trafić do psychiatryka wciśnij 2, jeśli chcesz się połączyć z konsultantem wciśnij 0.

– 0000000000000000000000000000000000000000000000.

* Poczekaj na rozmowę z konsultantem, poczekaj na rozmowę z konsultantem.

– Po tych słowach słyszę coś co chyba ma być muzyką.

* Wszyscy nasi konsultanci są zajęci. Jeśli zalezy ci na pilnym kontakcie podaj swój numer telefonu i zatwierdź krzyżykiem.

– Nie dzięki, poczekam…

* Wprowadź numer telefonu i zatwierdź, go krzyżykiem

– wrrrrr….

* Numer telefonu nie został wprowadzony, jednocześnie informujemy, że podanie numeru telefonu jest dobrowolne. Wprowadź numer telefonu  i zatwierdź krzyżykiem.

– Ja chce konsultanta, nie podam numeru, bo będziecie mi potem wydzwaniać.

* Numer telefonu nie został wprowadzony, jednocześnie informujemy, że podanie numeru telefonu jest dobrowolne. Jeśli wybór nie zostanie dokonany połączenie zostanie przerwane.

– Grozisz mi? Nie podam….

* Numer telefonu nie został wprowadzony, za chwile nastąpi przerwanie połączenia.

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

– &^*^&^%*%**%*&^%^&^%^&%*%$$#%$#

 

Czas połączenia: 9minut 45 sekund.

Czas połączenia z konsultantem:0 minut, 0 sekund.

 

Polecam